piątek, 10 lutego 2017

Podsumowanie stycznia 2/2 ♥



Hej, hej!
Przyszedł czas na II część podsumowania ♥ Zapraszam niżej na kolejną piątkę :) Napiszcie, co wy sądzicie o tych pozycjach.



6. ,,Opowieść wigilijna"

Wiadomo, klasyk. Postanowiłam odświeżyć sobie tę historię, gdyż pamiętam, że w podstawówce bardzo mi się ona podobała. Nie zawiodłam się. Co prawda, patrzyłam na książkę z trochę innej perspektywy, aczkolwiek dalej historia była fascynująca i pouczająca. Z pewnością każdemu mogę ją polecić. 

7. ,,Papierowe miasta" 

Po lekturze mam raczej pozytywne odczucia. Green pisze bardzo przystępnie i książkę wręcz się pochłania z wielką przyjemnością. Nie polubiłam Margo, wydawała mi się dziwna, zbyt egocentryczna i samolubna. Pomimo tego cała historia całkowicie mnie wciągnęła. Książka jest pełna humoru, ale też zmusza do przemyśleń, co jest wspaniałym połączeniem. Z przyjemnością spędziłam czas przy tejże lekturze.

8. ,,Nie do pary"

Jednym słowem - szybka, łatwa i przyjemna. Książka jest tak naprawdę o uczuciach damsko-męskich, o pogubieniu się, szukaniu swojego miejsca, ale też kłamstwie, zdradzie, oszukiwaniu i wykorzystywaniu innych. 
Mnie osobiście nie zachwyciła. Jest to lektura na jedno popołudnie, jednak wątpię, by zapadła mi w pamięć na dłużej.


9. ,,Przytul mnie"



Szczerze? Spodziewałam się czegoś zupełnie innego. Troszkę zawiodło mnie zakończenie, które jest, jak dla mnie, niezrozumiałe. Powieść jest trudna w czytaniu, praktycznie brak w niej akcji, bohaterowie są nietuzinkowi (kalecy, oszpeceni, odrzuceni, chwiejni emocjonalnie...), a atmosfera smutna i przygnębiająca. W książce dziwi i budzi sprzeciw traktowanie ludzi "innych" niż pozostali w sposób instrumentalny, poprzez pokazywanie ich podczas występów cyrkowych w różnych miejscowościach jako ciekawostkę, wybryk natury. Dużo ,,filozofii" było w tym wszystkim. To po prostu nie była książka dla mnie. 


10. ,,Skaza"

Cecelia Ahern uwielbiam za wspaniały styl pisania i za pomysłowość, jestem pod ogromnym,pozytywnym wrażeniem jej powieści, zaskakująca i mądra. Książkę czyta się jednym tchem. Ciekawa fabuła, szybko rozwijająca się akcja trzyma w dobrym napięciu.
Ahern jest jedną z moich ulubionych autorek, zachwycona jestem tą książką, mnie zachwyciła,oczarowała!
Powieść wciągnęła mnie od początku do końca,autorka popisała się swoją powieścią urzekła mnie za serce, porwała dosłownie.
"Skazę" powinni przeczytać wszyscy!


A więc tak prezentuje się cały mój styczniowy stosik :) Koniecznie napięcie, co sądzicie o powyższych pozycjach. Chciałabym poznać wasze opinie na ich temat. Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz