wtorek, 28 lutego 2017

♥~♥ PODSUMOWANIE LUTEGO ♥~♥

Wreszcie, przyszedł upragniony koniec miesiąca! Ah, jak ja się cieszę, że mogę teraz siedzieć i pisać to podsumowanie. Szczerze mówiąc, podsumowania to jedna z moich ulubionych rzeczy! Nie przedłużam już i zapraszam na dość długiego posta ♥ Zachęcam również do podzielenia się w komentarzu tym, co wy przeczytaliście w minionym miesiącu. Piszcie ♥


A więc tak: luty był zdecydowanie ,,moim" miesiącem! Przeczytałam w nim bowiem aż 15 książek :) Jak na mnie to naprawdę dużo. Chcecie poznać moje opinie na ich temat? Zapraszam ♥

1. ,,Obsydian" 

Moja ocena : 4/5 ♥

Jeden dzień wystarczył bym przeczytała tą świetną książkę. Co prawda, pierwszy raz czytam o kosmitach więc było to dla mnie coś nowego ale autorka ta ma coś w sobie takiego że czyta się jej książki jednym tchem ... Co prawda, odrobinę przypomina ,,Zmierzch" oraz miejscami jest przewidywalna, aczkolwiek to w żaden sposób nie przeszkadzało mi podczas lektury. Mogę powiedzieć, że urzekła mnie książka. Z pewnością przeczytam całą serię ,,Lux" i Wam również polecam to zrobić ♥



2. ,,Onyks" 

Moja ocena: 4/5 ♥

W tym tomie akcja nabrała tempa, więcej zawiłości i przygód, więcej lekkich, złośliwie kpiących dialogów. Zdecydowanie zyskał Daemon - główny bohater, natomiast straciła Katy - główna bohaterka - jakby wraz z nabyciem różnych zdolności ubyło jej rozumu - niezauważająca rzeczy oczywistych. Mimo to kolejna świetna pozycja.





3. ,, Chłopak, który stracił głowę"

Moja ocena 2,5/5 

Ok. Pomysł na książkę był dobry i oryginalny, ale źle wykorzystany. Rozumiem, że to, co się stało wpłynęło na jego psychikę, ale jego naiwność z każdą stroną coraz bardziej mnie irytowała. Chłopak zamiast pogodzić się z rzeczywistością i cieszyć tym, że żyje stale szuka problemów i miesza się w życie innych... Książka zapowiadała się świetnie, a wyszło jak wyszło. Mnie nie powaliła na kolana. Mimo to bardzo szybko się ją czytało, co przy tej pozycji jest plusem.


4. ,,Neva"

Moja ocena: 3/5

Książka była dobra, miło mi się ją czytało. 
Tytułowa Neva, po za tym, że była dość silna i odważna, nieco mnie irytowała... trochę przypominała mi mnie, więc pewnie to dlatego. Na upartego mogłabym ją polubić. :)
Życie pod kopułą... Wszyscy są do siebie podobni... Fajny pomysł na książkę.
 Jeżeli lubicie dystopie, polecam.



5,6,7,8,9. Cała seria ,,Wybrani"

Ocena serii: 5/5 ♥


Uwielbiam Cimerię, Allie, Cartera i Sylvaina ♥ Tylko tyle powiem. Kocham tą serię i każdy z was musi ją przeczytać! KONIECZNIE! 

Recenzja ,,Wybranych" ( klik ) ♥



10. ,,I wciąż ją kocham"

Ocena: 4/5 ♥



Recenzja ( klik ) ♥





11. ,,Tu i teraz"

Ocena: 1/5

Grr... Długo ją czytałam.. niby pomysł fajny, ale wykonanie już nie. Strasznie mnie denerwowała fabuła... Bohaterzy zresztą też.
Mają uratować świat, a oni się bawią nad wodą... To było takie irytujące...
Nie dałam rady doczytać jej do końca, stąd też moja ocena. 
Nie polecam.



12. ,,Krzyżacy"

Ocena: mocne 3/5 :)

Krzyżacy, ah Krzyżacy... W sumie, jestem już po lekturze i sądzę, że tak naprawdę to była dobra książka, miejscami wciągająca. Strasznie nie chciałam czytać Krzyżaków, ale jak mus, to mus. Jestem z siebie dumna, że udało mi się przebrnąć przez tego klasyka. Zachęcam, nie uciekajcie od książki do filmu czy opracowania, gdyż nic nie równa się z satysfakcją, że przeczytałeś tą książkę.



13. ,,Czy wspominałam, że Cię kocham?"



Ocena :4,5/5 ♥

Jestem właśnie w trakcie czytania drugiej części. Polecam obie ♥


Recenzja ( klik )




14. ,,Oskar i pani Róża"

Ocena: 5/5 ♥

Książka niezwykle wzruszająca. Wiele o niej słyszałam i między innymi dlatego ją przeczytałam. "Oskar i Pani Róża" to bardzo wzruszająca opowieść - o miłości, śmierci, poświęceniu. Oskar mimo swojej choroby jest przepełniony radością i to najbardziej doceniam w tej postaci. Krótka książka, ale bardzo refleksyjna i pełna emocji. Polecam serdecznie ♥



15. ,,Siedem minut po północy"



Nie będę się rozgadywać na temat tej książki, gdyż już niebawem na blogu pojawi się o niej osobny post. Czekajcie więc, jeżeli chcecie poznać moją opinię na jej temat ♥




****************************************************************
A więc to by było na tyle. Post skracałam jak się dało. Mam nadzieję, że miło wam się czytało moje króciutkie opinie na temat każdej z książek. Do usłyszenia!

12 komentarzy:

  1. Ciekawe pozycje za Tobą :) Widzę, że powoli wkręcasz się w serię Lux - ja mam za sobą trzy pierwsze tomy i o ile „Obsydian” i „Onyks” bardzo mi się podobały to „Opal” bardzo mi się dłużył. Miło wspominam także „Czy wspominałam, że Cię kocham?”, zresztą jak całą trylogię Dimily, aczkolwiek o tych książkach raczej szybko zapomnę. A Oskara kocham i darzę ogromnym sentymentem, bo to od tej pozycji kilka dobrych lat temu rozpoczęła się moja przygoda z Schmittem, którego bardzo cenię.
    Kiedyś chciałam sięgnąć po „Tu i teraz”, ale drogą eliminacji stwierdziłam, że aż tak mnie do niej nie ciągnie, są książki, których jestem bardziej ciekawa. I sądząc po Twojej ocenie nic nie straciłam.
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam ,,Tu i teraz". Wpadnę oczywiście na bloga z miłą chęcią !

      Usuń
  2. Wow. Niby taki krótki miesiąc, a wykorzystałaś go w całej okazałości. Ja przeczytałam tylko 9 książek a kupiłam 3 razy tyle. I to doslownie XD

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę udanych zakupów ♥ Mi udało się złowić 6 nowości ♥ Pozdrawiam i zaraz wpadnę na bloga !

      Usuń
  3. Haha, ocena Krzyżaków - mega :D ja mam zamiar przeczytać Quo vadis, mam nadzieję, że podołam :D


    Pozdrawiam,
    Mon z http://czytelniczyzamet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością ci się uda ! Już wpadam na bloga :)

      Usuń
  4. Ja przeczytałem trzynaście, ale uważam, że mógłbym przeczytać ich więcej, ale nauka mnie po prostu pochłonęła... Muszę gdzieś kupić Obsydian :D
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny wynik❤ Znam ten ból, szkoła to zło :D Gorąco polecam Obsydian ! Juz wpadam na bloga ;)

      Usuń
  5. Z wymienionych przez Ciebie czytałam "Obsydian" i "Oskar i pani Róża",obie bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Gratuluję przeczytania aż tylu książek :D
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    http://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje bardzo ! Pozdrawiam również❤

    OdpowiedzUsuń